Merhaba arkadaşlar bugün izmir 9 eylül üniversitesi hastanesine muayeneye gittim 1 yila yakindir gebelik olmadigi icin. Doktor rahim filmi istedi ama burda yok dedi ozelde yaptir dedi. Ünuversite hastanesinde rahim filmi çekilmemesi sonradan garip geldi. Bir ozel hastaneye fiyat sordum 13 bin dedi. İzmirde devlet hastanesinde hsg çektiren var mı aranızda. İlla ki özelde mi çekilmem lazim.