London2334 Kızlar bugün sabırsızlıktan predictor test yaptım yumurtlama ve çatlama 29-31 eylül arasındaydı negatif çıktı çok erken biliyorum ama yarın awox ile deneyeceğim 💞
st23 London2334 ben dün innovita yaptım ovulasyon testiyle beraber almıştım silik bir şekilde çıktı iki üç gün bekleyip tekrar yapıcam.yumurtlama 29 eylülde olmuştu şimdi de Ovulasyon testim 4 gündür pik bekliyorum sabırsızlıkla
senos15 London2334 canım alabiliyorsan labpquick kaset test al asla yalancı çizgi çıkarmıyor benim regle 7 gün kala çok net pozitif verdi silik bile değildi erken gebelik testlerinden bile kaliteli şuan tam regli günüm laboquik test kıpkıprmızı iki çizgi artimet awoz aşırı silik çıkarıyor aynı anda yaptım
benimadimannee Kızlar benim de bat 15 , bugün dayanamayıp AWOX test yaptım bu şekilde silik çıktı . Awox yalancı pozitif ve kuruma çizgisi vermiyor dedi herkes çok umutlandım 🥹 yarın kan vermeyi düşünüyorum .. siz de bakar mısınız testime ?
st23 topcukb benim döngü 26 28 arası değişiyor ya 15 ya 17 de olucam test yaptım ama fazla idrardan bozdum ikisini de sırılsıklamdı saatler sonra bile bekleyip kan vermeyi düşünüyorum herkes çok üzüldü bozuk testten güvenemiyorum
London2334 st23 canım çok şiddetli bir ağrı saplandı adet oluyorum sandım bugün ama hala gelen giden yok kanamam olmadı ama anlık bir ağrı girdim cenin pozisyonunda ağlarken buldum kendimi 😂
st23 London2334 soğuktan mı acaba benim ayaklarım üşüyünce oluyor onun dışında ne adet ne gebelik belirtisi yok