Arkadaşlar daha dün hastanedeydim kültür sonucunda mantar çıktı yazabileceği ilaca da direncim varmış kadın doğum doktoru enfeksiyon bölümüne yönlendirdi o doktor da senin bu ilaca direncin var yazamıyorum 20.haftada olsan ilaç kullanımı daha rahat ama daha 2 haftan var kullanmasan da bebeğe zararı olmaz bir idrar yoluna da bakalım dedi kan falan verdim onlar temiz çıktı az önce enfeksiyondaki doktorla konuştum sende mantar var şu yazabileceğim ilacı yazamıyorum direncin var ne verebilirim bir bakiyim ben sana dönücem dedi. 6 günlük fitil kullandım akıntımın rengini beyaza çevirdi sadece ama halâ süt kesiği gibi bir de azalmasını sağladı ama bitirmedi kaşıntı da devam ediyor.Probiyotik takviye kullanıyorum. İç çamaşırımda akıntı gördüğüm an gidip camasir değiştiriyorum günde sayısı yok yani ütüleyip giyiyorum cinsellik yaşamıyorum enfeksiyon şüphesinden beri yani dikkat ediyorum niye geçmedi anlamadım ya 7.günü artık😭 doktor bebeğe bir zararı yok bunun dedi ama insan bir endişeleniyor.