Sedayt 2 gündür vajinal progestan kullanıyorum bu sabah uyandığımda akıntı hissettim ve baktım beyaz bi akıntıydı. İlaçtan dolayı olduğunu biliyorum ama 2 saat sonra tekrar baktığımda su vardı başka bi çamaşır giyip bekledim 2 saat sonra tekrar baktim gene bi ıslaklık var. Çok korkuyorum amniyon sıvısımıdır daha önce böyle bişey gelmedi başıma aşırı korkuyorum ve 18 haftalığım daha
Eda0509 Sedayt ilaçtan dolayı olabilir canım. Yani renksiz mi akıntın su gibi yoksa normal akıntı gibi mi
Erel Sedayt gebelikte normal ama bu seninde 18 haftalık olmuş şuan için normal mi bilemedim canım Allah kötü bi durumdan saklasın sıkma canını
kalbimm Sedayt canım bendede olmuştu ama ben hastaneye gtmştm doktor o şeffaf akıntı demişti. baktı yine suyuna su degl korkma gayet iyi demşti . yinede bi doktor baksn