TimuinMeliskdem Papatyasever ben medicana temassız aldım kendimizde kullanıyoruz 2 sn ölçüm yapıyor memnunum
Melisssss1994 Papatyasever Evet canım bende çok araştırdım çünkü. Kullananlara da danıştım. Herkes çok memnun kalmış. Olumsuz bir şey duymadım. Ben IRT3030 aldım.
Melisssss1994 Papatyasever Benim aldığım da 250 falandı. Ama bunun hakkında da çok olumlu şeyler duydum. Bundan da alabilirsin
Melisssss1994 Papatyasever Daha değil. Ama çevremdeki herkes bebeğine kullanıyor bu markayı. Hiç yanılma olmamış. Ne eksik ne fazla çıkarıyor dediler. Kimseden olumsuz bir şey duymadım
Tgcmrt Papatyasever ben microlife ateş ölçer kullanıyorum nc100 modeli temassız alından iki sene oldu çok çok memnunum. Çocuk doktorumuz kendi muayenehanesinde kullanıyodu tavsiyesiyle almıştım.