Aselimm2 bende aynı durumdayım. 28+5 deyiz bugün pazartesi günü bebeğin başı olması gerekenden aşağıda dedi ve rahim boyumu ölçtü 22 mm gelince Progestan başlattı ve evde istirahat edeceksin dedi. Bebeğim hep kasıklarımda duruyor orası hep taş gibi yani sancıma felan bakmadı. Dün tekrar sordum mesaj üzerinden sürekli yatakta mı olmalıyım diye oda hayır dinlenme halinde olmalısın yemeğini felan yapabilirsin dedi ve aksi bir durum olsaydı ben seni hastaneye yatırırdım dedi içim bir nebze olsun rahatladı. Pazartesi yine gidicez inşallah risk kalkmıştır. Başın aşağı dönmesi bu haftalarda normal bişi