susaMom_ kalbiminpariltisi Kuzey ismini eşim başından beri istiyor ömer ismini de sahabe hz.ömeri çok sevdiği için istiyor eymen isminide ben fikir vermiştim onu da beğendi 😅 bu gidişle 3 ismi olucak