ozlemre77 merhabalar bende 6+2 de gittim ve kese içerisinde bebek dahi oluşmamıştı bu sebeple kalp atışını duyamamıştık ve doktorum sizlere de söylendiği gibi boş gebelik olabileceğini ve kürtaj gerekebileceğini söyledi ve beni 4 gün sonrasını çağırdı ama ben 1 hafta sonrasnda gittim ve tam 7+2 de duydum kalp atışını,lütfen ağlayıp üzme kendini bebeğin hayata tutunmaya çalışıyor şuan sen stres yaptıkça işleri daha da zora sokuyorsun. sen sadece sakin kalmaya çalış ve ağır işten uzak dur umarım güzel haberlerle gelirsin🥰