Kızlar sancım vardı ama doktor durdurdu bir iki gün daha dursun haftasına girsin diye , haftasına da girdik baş geliş , 2 cm açıklıkla eve geldim ama süreci nasıl ilerletirim bilmiyorum hiç sancım kalmadı kas ağrım bile gitti öyle 7-8 serum verdiler ki ağrı diye bisey yok. Birliktelik falan da destekler mi bu açıklık zamanın da ?