erikarpuz 26 saat sancı çektim nerdeyse yarısında suni sancı verildi kordondan dolayı bebek bir türlü inemedi 4 cm açılma ile kaldım ve sonunda sezaryen oldum bugün çok ağrılı ve sancılı bir süreçti kendimi iyi hissedince detayları anlatacağım sağ olun