Doktoruma yazdım geceden beri var dün gece exagyn diye fitil kullandım yine doktorum vermişti karnımda sertlik ve kasıklarımda ağrı oldu hastaneye gel bakalım dedi sorun yok nst çekildim sancı çıkmadı bana sadece parol kullanabilirsin dedi sancı vs erken doğum için sorun yok dedi yine haberlesiirx filan dedi ama benim bu ağrım nasıl geçer