Nurysf biz evlendikten sonra da Tatvan a gittik orda da çok rahattım. Hamilelikle birlikte işleri daha sıkı yapmaya başladım. Şimdi kızım uyurken yapıyorum o uyanıkkende yapıyorum eşim tutarken yapıyorum işlerimi bi şekilde halloluyor. Komşu çat pat gelme gitme çocukluyken kötü oluyor ya çocuk dağıtcak tabi ama bunu bilmeyen anlamayan insan yadırgar öyle insanda gelmesin zaten komşuyum diye. Eleştirmeye mi geliyor gelen yardım etsin daha çocuklu insana 😂 sadece fikir alışverişi yapmalık bi insan bile yok acil bi durum olsa şimdi çocuğumı güvenip bırakacak kimse yok o kötü 🙈