anneoluyorummm103 Merve4114 açlık biraz sınırda sanki diyetisyenim 80-85 arası ideal 90 üstü çok istediğimiz sonuçlar değil demişti toklukta 1.saat 140ın altı olmalı demişti ama tokluğun iyi bence
Merve4114 anneoluyorummm103 Şeker yükleme yaptırmadım benim ailemde şeker hastası yok diye bu sonuçlara göre yaptırmalı mıyım yoksa yediklerime mi dikkat etmeliyim bilemedim
Merve4114 anneoluyorummm103 Tahlil yaptırmadan önceki akşam biraz fazla tatlı yemiştim o açlık şekerine etki etmiş midir acaba
anneoluyorummm103 Merve4114 evet etkisi olabilir ben salatalık bile yesem sabah açlığıma etkisi oluyor
yasarceyda12 Merve4114 evet canım etki edebişir ama kesin sonuç için şeker yükleme şart riske bırakma
yasarceyda12 busrataskesen evet canım öyle açlık tokluklada pek anlaşılmıyor bu durum ama yüklemede varsa kesin çıkıyor