BlackFish2113 Papatyam7134 çok tatlısınız gerçekten :) ben genel olarak kilolu görünüyorum :D Hamile değil de kilolu :D
aselbalim Papatyam7134 ikinci gebeliğim ve bunda şuan 19 haftadayim ve özellikle hareketlerde değilde yatarken zorlanıyorum karnım çıktı dışardan belli olacak şekilde ve yatarken çok zorlanıyorum nefes alamiyorum
bayatlamayankurabiye Papatyam7134 32. haftadayım. Karnım çok büyümemesine rağmen 1 haftadır baya zorlanıyorum.
Es_Vera bayatlamayankurabiye bende 32. Haftadayım . Gören anlamıyor hamile olduğumu . Ama ben yataktan kalkamıyorum göbekten . Bana çok çok ağır geliyor . Eskisi gibi hızım kalmadı hep ağır ağır yaşıyorum ikinci çocuk var bide hep iş güç . İlk hamilelik prenses gibi geçmiş meğer
aselbalim Papatyam7134 olabilir ama ben grip olmadgim halde öyle hayırlısıyla kucağımıza aldığımız günlerde gelir inşaallah
anonim51 Papatyam7134 ben şuan 22 haftalığım sanki ağırlaşmış gibiyim ilerleyen zamanlar nasıl geçecek bilmiyorum
anonim51 Seloloo ayy bizde 22 haftalığız yürürken falan belim ağrıyor nefesim kesiliyor ilerleyen zamanlarda nasıl idare edeceğim bilmiyorum