Oznurozkatarr Kızlar 29+4 teyim geceden beri göbek deliğimin sol tarafında ağrı var işe geldim diye doktora gidemedim başına gelen bilgisi olan var mı bu konu hakkında
Eres26 Oznurozkatarr genişlediği için oluyor Benim de ara ara oluyordu 35 +5 iz şimdi Bi sorun olacağını sanmıyorum takılma
anneoluyorummm103 Oznurozkatarr geçen hafta 27+5te aynısı banada oldu ben birazda temizlik yapmıştım yorulmuşum herhalde. doktora gittim hareketleri de azalmıştı. Hiçbir şey yokmuş çok şükür ama ağrısı 2-3 gün daha sürdü sonra azalarak geçti yatakta dönemiyordum kalkamıyordum ağrıdan
Oznurozkatarr Eres26 ilk gebeliğim tüp bebek haliyle endişelendim sorup başına gelenlerden bilgi almak istedim teşekkür ederim
Oznurozkatarr anneoluyorummm103 evet sol tarafım bıçak gibi batıyor anlamadım nolduğunu telaşlanmak istemedim sormak istedim
Eres26 Oznurozkatarr tüp bebek olduğu için daha tedirgin olabilirsiniz isterseniz doktorunuza sorun bide
anneoluyorummm103 Oznurozkatarr muhtemelen bebeğin büyümesiyle ilgilidir banada net bir şey dememişlerdi bu arada benim bebeğimde tüp bebek ☺️ aklınızda şüphe kalmasın istiyorsan doktoruna bi görün için rahatlar en azından
Oznurozkatarr Eres26 görmem gerek bi bakalım dedi işteyim izin alamadım aklıma burası geldi belki başına gelen olmuştır kötü birşey olmamıştır falan diye
Eres26 Oznurozkatarr hicbirsey olmaz bence içinizi ferah tutun İsyerinden haftaici izin alıp gittiğinizde sevkle gidebilirsiniz izninizi mesainizi vs kesemezler belki zaten biliyorsunuzdur
Oznurozkatarr Eres26 kesiyorlar canım tekstil işçisiyim ki kesmesi problem değil ben geçer diye bekledim ama geçmedi yarın direk işe gitmeyip muayeneye gidicem
Oznurozkatarr Eres26 özel sektör devlet dairesi bilemem ama daha öncede geldi başıma kesiyorlar parasını çok hak yeniyorda bakma sen boşver
Oznurozkatarr Eres26 yok canım bizde öyle daha öncede izin alıp gittim prim falan kesiliyor maaştan kesiliyor sağ sağlim kucağımıza alalımda Allah’ın izniyle yenilen haklar elbet çıkar