tugbazeyd1 Bu sene bakalım Kız senesi mi Erkek senesi mi 🥹 Kaç haftalık olduğunuzuda yazabilirsiniz 🫶🏻
QueenBahar_ tugbazeyd1 benim oğlum olacak inşallah 💙 26 haftalık olduk Ama şuan yeni kalmış gebeler herkesin kız diye duyuyorum 💖 Senin nedir canım
pembeayakkabilikiz tugbazeyd1 16 haftalıgım 17 haftalıkken doktora gıdecegım cınsıyet ıcın sanki erkek senesi gbı gelıyor bana 2 tane daha hamıle var çevremde onların erkek. Benimde bir kızım var oğlum olsun ıstıyorum bakalım ne olacak sağlıklı hayırlı olsun önce tabi ☺️🥰
Parek00 tugbazeyd1 Benim de kızım oluyor… Eski bir nene annemin mahallesinde Kız senesi 2025 sonrası uzun süre erkek ağırlıklı olacak demişti
tugbazeyd1 QueenBahar_ ben şuan 15+3üm haftaya gideceğim bi oğlum var kızım olsun çok istiyorum ama erkek hissediyorum 🥹
Emlly 21 hafatlik olduk 🩵 iki kızdan Sonra erkek annesi oluyorum 🥰 ama bu sene kime sorsam erkek dedi sağlıkla gelsin bütün miniklerimiz 🩵💖
Ayazakyol14_ Bence erkek senesi mahallede 5 gebe var 4 ü erkek benimde 2 erkekden sonra 3 numaramda erkek sağlıkla gelsin hepsi inşallah 🫶🏼