Kızlar 8 haftalık gebeyim. Şuanda çok ağır bi grip geçiriyorum vücudum her yerim kırılıyor ağrıdan boğazım çok kötü tükürüğümü bile yutamıyorum. Göğüs ağrısı öksürük burun akıntısı ve ben aşırı alerjiğim o da ekleniyor nefes alamıyorum resmen. Ateşim var ama en fazla 37 buçuk oluyor. Parol içiyorum hiç bi işe yaramıyor. Var mı benim gibi olup böyle atlattım diyebilecek tavsiyesi olan arkadaşlarım ?