Hamile olmadan önce tansiyonum 10/5 ti yani aslında kendimi bildim bileli böyle 15+2 deyim 3 gündür tansiyonum 9/4 9/5 oluyor aç karnına beni çok sarsıyor ama yemek yedikten sonra da 9/5 ya da 10/5 oluyor doktora söylesem mi bilemedim başlarda bu kadar zorlamamıştı büyüdükçe mi etkiliyor acaba