Mehmettugce Kızlar 5 gün oldu doğum yapalı doğumdan sonra odaya alındık sabah ayaklarım şiş uyandım 5 gündür de geçmedi ne el ne ayak şişliği nedendir acaba
bebeklerim__ Benim de odemlerim cok zor inmişti doğumdan sonra . Ayaklarim ozellikle tuzsuz yiye yiye çok su içerek indirmistim dene bi sağlıkla büyüt mis kokulunu canim