Sevimlimom Kızlar çok fena enfeksiyon geçiriyorum mantar ilk zamanlar bu kadar değildi bir kaç gündür afedersiniz kaşıntı yanma fena halde doktor da bisey vermedi bir granul toz vermişti söyle yaptım geçer dediğiniz bisey var mı duramıyorum
kayrasu Sevimlimom dar kıyafetler giymeyin nioli yağı iç çamaşırına birkaç damla damlatabilirsiniz travazol krem de iyi gelecektir geçmiş olsun
Nisanmomy Sevimlimom ben de gebeliğin başından beri enfeksiyon sıkıntısı yaşıyorum. Sürekli fitil kullanıyorum yine yeniliyor. Bence doktorun irtibata geç fitil ya da farklı bir şey önerir. Travazol kalemi de iyi geliyor ama kullanmadan doktoruna sor. Bir de Pamuklu iççamaşırı ve rahat kıyafetler giy.
aslanbalik Sevimlimom bana da doktor zalain fitil vermişti. Sistemik dolaşıma geçemediği için bebeğe zararı olmuyormuş ama tabi dikkatli kullanmak gerekir yine de nadiren
Sevimlimom Dilsad internete sordum da ilk 3 ay önerilmez diyo o yüzden doktoruma soracağım sanırım teşekkür ederim yorumunuz için