moonlight41 Kızlar birsürü ilac kullanıyorum günde 3 kes iğne 2 kes progestan dex 1 kes clexsan sabah öğlen akşam progestan hap ,estrofem, glukofen, prednol, coraspin, folik asit
Fuunndaaa moonlight41 ben çok daha fazlasını kullanmıştım sağlık durumuna göre veriyorlar bazı ilaçları
Fuunndaaa Washingtonxyz bazıları kalp atışı sonrası bazıları 12..hafta itibariyle kesiliyor bazıları doğuma kadar