Bugün 21+4 oldum ve detaylı ultrasona gittim doktora rahim ağzı uzunluğum nedir sıkıntı var mı diye sordum ama rapor da yazıyor bi sıkıntı yok bence gayet normal dedi ama bugüne kadar hep 32 34 mm olarak ölçülüyordu ama raporda serviks boyu 3.2cm yazıyor 3.2cm nedir anlayamadım bilgisi olan var mı?