Nilay01- Kızlar lökosit 22 gelmiş çok mu yüksek idrar enfeksiyonu yazıyor Google de ama bi belirtim de yok yanma kötü koku gibi sadece sık idrara çıkıyorum o da 37.hafta gebeliğe bağlamıştım antibiyotik mi veriyor illa çok mu yüksek değerim
1ogrencianne Nilay01- merhaba lökosit değerin düştü mü? Benim de 24 çıktı. Doktor tek kullanımlık antibiyotik toz ilaç verdi. Düşürür mü acaba merak ediyorum
munininannesi busrataskesen Nilay01- Benimde 3+ çıkmıştı toz verdi sonrasonda tekrar tahlil verdim geçmemişti yine 3+ devam etti şuan antibiyotik ve fitil verdi haftaya tekrar tahlil vereceğim geçmezse idrar kültürü dedi doğum zamanı bebeğe ve bana sıkıntı olmasın diye bakalım 4 gündür kullanıyorum inşallah geçer. Enfeksiyon sıkıntı ihmal etme sakın
gzeem1 Kültür yaptırdın mı, lökosit biraz yüksek antibiyotik verir muhtemelen mutlaka kullan verdiği antibiyotiği daha fazla ilerlemeden
1ogrencianne busrataskesen benim 24’tü. Bir toz verdi doktor. Kana karışmıyor idrarla atılıyor dedi. Önce 4’e düştü. Bu ay idrar vermiştim 0’a düştü. Korkma bence tedavisi var
busrataskesen 1ogrencianne ama doktor direk 24 saat protein bakılacak çok kötü falan dedi . Bende sağlık ocağına geldim tek doz verdi o kadar da kötü değil dedi bol su iç dedi
1ogrencianne busrataskesen 30 lu mu senin değerin? 3+ olmuş anlamadım canım. Bazı doktorlar öyle korkutuyor. Benim de açlık şekerim düşük çıktı. Şeker hastası olabilirsin diye korkutmuştu. Bir şey olmaz Allah’ın izniyle. O ilacı kullan ama
busrataskesen munininannesi bende toz kullandım bugün iyiyim hafifledi kasık ağrım oluyordu ara ara bol su içiyorum
munininannesi busrataskesen 37+0 haftalığım bende bi belirti yoktu enfeksiyona dair rutin kontrolde çıktı