Merve8155 ayyyy bende de panik atak var 😅😅😅😅 sürekli burayada sormak istemiyorum ama insanın elinde olmuyor bazen sadece bende oluyormuş gibi hissediyorum boynum ağrıyo diyorum kesin tansiyon, tansiyonumu ölçüyorum normal yani en yüksek 13/9 çok şükür daha çıkmadı ama stres yapıyorum zaten gelişim geriliği varmış büyük ihtimalle cuma yada haftaya alacaklar bebeğimi bende stresli stresli geziyorum