Hapy Kız kardeşim üç gün oldu doğum yapalı bebek emmiyor mama vermedik inatla emsin diye bebek sarardı.aynı durum başına gelen var mı emer mi acaba?mama vermekle iyi ettik mi😔
Hapy Gece emdi biraz ama gündüz meme ile kavga eder gibi ağlıyo emmiyo. Sağmayı deneyelim bide Aysun2834
Aysun2834 Hapy önce biraz sağın sonra verim ve uykuya geçişte emzirmeyi deneyin belki öyle alır almasada sağdığınızo verin ki sütü kesilmesin
Arsee Aysun2834 katılıyorum sagip enjektör le verebilirsiniz bı arkadaşımın da emmiyirmus aynı sekilsagip enjektörle ( siringayla) verdiler bı kaç gün bide ten teması da önemli anne üstsüz emzirsin aradaki bağ kuvvetlenir
Arsee Sagip biberonla verilirse biberona alışır bu defa hiç emmez o yüzden enjektörle versin sagdigi sütü