NursemaHasanmBas Canım benimde sürekli kanıyor hamilelikle birlikte kan basıncı artıyormuş o yüzden burun kanaması yaşamamız normal olarak görülüyor korkma 😊
Fatmabulat Benim hiç olmazdı bugun ilk defa kanadı bende biraz şaşırdım sagolun kızlar bılgınız için ☺☺
Arya92 Gebelikte kan basıncının ve vücuttaki kanın artmasından dolayı burun kanaması normalmiş kızlar.burun damarları en ince damarlar olduğu için kaniyormus.