aliimraan Selamlar,30 haftalık hiç magnezyum kullanmadım evde var doktor başla demişti 1 ay önce ama başlamadım hiç, tek bir ilaç kullanıyorum şuan fotosunu aşağıya atacağım şimdi
Maviss25 aliimraan bn kullanıyorum ama bundan değil suda eriyenden kullanıyorum ağrılara kramplara iyi geliyor
bizzocone aliimraan benim de kramplarım oluyor o yüzden kullanıyorum magnezyum magnorm suda eriyenden
zetabloom aliimraan bana doktr kullan demedi bende 1. Gebeligimde ve şuan 2. Dede kullanmadım Kullanmam mj gerekiyor anlamadım Her hamile kullanıyormu
rvsss aliimraan bu multivitamin ben de kullanıyorum başka marka oda pahalı ama ekstra doktor magnezyum d vitamini ve demir ilacı da verdi
aliimraan Maviss25 bunu doktorum 1 ay önce yazmıştı sana ve bebeğine iyi gelir demişti magnezyum olarak yazmadı bunu, magnezyum var büyük hap o yüzden kullanamıyorum
aliimraan ValideSultan 2bin500 lira bu ilaç içeriği nasıl düşük olabilir ki 🤔doktor bana ve bebeğime iyi gelir diye yazdı
aliimraan rvsss demir ilacım bitti, şuan bunu tek kullanıyorum, magnezyum olarak ta hap var ama büyük diye kullanamıyorum
ValideSultan aliimraan Pahalı olması iyi demek değildir😂😂😂 içeriğimi kontrol ederseniz gebeye lazım olan D C vitamini selenyum falan var ki oranlar düşük epa ve dha oranında düşük. Bunun yanına ek lazım. Bir de hamilelikte tek tek ürün kullanın magnezyum omega 3 gibi böyle karışık olanlar ve özellikle sağlık bakanlığı onaylı olmayanları kullanmayın
bizzocone aliimraan demir ilacını bırakma bana doğurana kadar kullanılacak denildi sanırım tüm gebelere öyle deniliyor
aliimraan ValideSultan vala bilmiyorum artık doktor öyle diyince ve bizde alınca çok pahalı olduğunu görünce herhalde çok iyidir dedik bilseydim aldırmazdım
Ruruu aliimraan bana doktor yazmamisti agrilarim icin kendim istemistim kullaniyorum ama bir faydasini gormedim :(