Miracle_1 Merhaba benim 7 8 ay gebeliğim oluşmayınca rahim filmi çektirdim orada 2 adet çokta büyük olmayan polip görüldü doktorum istersen alalım dedi kabul ettim histereskopi yaptılar genel anestezi ile yapıldı uyandığımda çok ağrım vardı ağrı kesici yaptılar geçti sonrasında ağrım olmadı öğle saatlerinde de taburcu oldum sonrasın da hafif kanama oldu neyse 15 gün ilişki yasağı vardı biz 1 ay demedik sonrasın da ilk denememiz de hamile kaldım bence poliplerinizi aldırın gebelik oluşmasa bile zararlı bir şey çok adet kanaması ağrı yapıyor. Bir de hemen ardından hamile de kalabilirsiniz çok fazla örneği var ben 7 8 ay denedim olmadı polip alınınca direkt gebe kaldım sizde kalabilirsiniz belli olmaz.