kmulhim Henüz hiçbir şey almadım. Kıyafet zaten kolay olduğu için sona doğru atarım. Onun dışındaki arabası, yatağı vs kasım indiriminde halletmek istiyorum. Dolap, şifonyerini kendimiz yapacağımız için onu da büyük ihtimalle kasımda hallederiz. 20lerde oluyorum o zaman ama asıl nedenim fiyatlardan kaynaklı yoksa şu aylarımda başlayayım diye sadece kıyafet için dedim 🫠