metesmomm canım ben tüp bebeğe başlıcaktım ve adetin 21. Günü gel dedi pcoslularda da genelde 18 22 günler arası yumurtlama, olduğu için bana 17.5 ml yumurtan var dedi ve sadece o gün henüz ovulasyon yapmamıştım eve geldim yaptım ve pozitifti bana kalırsa gerçek yumurtlamayı gösteriyor çünkü geçen yıl bu şekilde gebe kalmıştım haziranın 3 ü yumurtlama, günü sanırım 5 i de çatlama olmuştu haziran sonuda öğrendim gebe olduğumu. Bir gebenni günlüğündeki kadına sormuştum sağlıksız kiste dönüşecek yumurtlamayı göstermez demişti