Merhaba sevgili anneler 💕
Şu anda 34 haftalık hamileyim ve bebeğimin Kilosu 3000 gram ölçüldü.
İlk doğumum sezaryendi, bu kez normal doğum istiyordum ama Doktorum kilosunun biraz ileriden gittiğini söylüyor.( Kilosu fazla olursa Ssvd iptal olacak)
O yüzden merak ettim, aynı haftada olan annelerin bebekleri kaç kilo acaba?
Benimki mi biraz fazla gidiyor, yoksa bu aralar genel olarak Bebekler iri mi ölçülüyor? 😊
Yorumlarınızı çok merak ediyorum