Mmey35 Kızlar ikinci bebeğim de kız 31 haftalık şu an çok az kaldı ama ben ne yapacağımı bilmiyorum. Valla ilk kızım 5 yaşında ne yaptığımı unutmuşum. Hastane çantasında olacaklar alınacaklar falan neler? Beni bir aydınlatınnnnn
Ozgemlym Mmey35 28 haftalığız ilk kızım 6 yasına gircek kasımda unutmusum ne almıstım kaçtane almıştım. Bugün kontrolüm vardı dr zeyno gibi 40 hafta beklemez bu cimcime dedi erkenci duruyor sanırım başlamam lazım şurda bekleyim tavsiyeleri 🥰
yorgunannis Mmey35 benim büyük kızımın kıyafetleri var biraz ordan kullanırım biraz alırım bende ne yapacağımı alacağımı bilmiyorum tam kış bebesi
Aselimm2 Mmey35 yalnız bizim erkek olduğu için alışveriş yaptık kıyafet 2 hastane çıkışı birkaç tulum takım aldım bide atlet
Ozgemlym Mmey35 bende bende 😂😂 eltime dedim ne alcam ne etcem diye onunda 2 bebiş oda diyo 4 yıl oldu bende hatırlamıyorum valla diyo 😂 çıkar gözümüze görüneni alırız artık diyo 😊
Ozgemlym yorgunannis ay ne güzel bizde hiç yok anca süslü kokoş şeyleri saklamışım. Cinsiyet aynı ama allahtan battaniye vs duruyor bide büyük şeyler 😊
Mmey35 yorgunannis Allahtan bizim kızların ikiside kış çocuğu eksik olursa ablasınınkiler var öyle avutuyorum kendimi 🤣
Mmey35 Ozgemlym Ahahaha ya bide ben dışarı çıkıp alışveriş yapabileceğim bir yerde değilim internetten hepsi o yüzden ne alıcam bilmiyorum 🤣
Mmey35 bebeklerim__ Benim eltim de yok 😂😂 kız ne koyacağız ya ne yapacağız çocuk birden gelecek kıyafeti bile yok garibimin 😣
Aselimm2 Mmey35 bende çok tedirginim😅 baya rahatlamistim nasil giydirecem edecem banyosunu yaptiracam onları düşünüyorum
Mmey35 bebeklerim__ Hepsini burçlara koymuştum malum. Şimdi ne çıkarayım çantaya ne koyayım hastaneye. Ne kıyafet alsam nerden alsam hepsi karıştı 🤣
bebeklerim__ Mmey35 kisisel den basla kuzum .bebeğe bez bi paket koy yanında dursun. Islak mendil Alt açma bezi Kendine depend Ped. Ic çamaşırı Yelek Çorap. Yedek kiyafet abur xubur da koy yersin😂 3 4 takım bebeğe kiyafet Çorap Zibin Aklıma gelenler bunlar.
Civcivim33 Mmey35 benim kızım 5 yaşında onun kıyafetlerini kullanirim diyordum ama oğlum olacak 😊 mecbur ona göre tekrar alış veriş yapılacak evin içinde giydirim ama ablasının kıyafetlerini 🤷🏻♀️😂😂