Hasret_a Adetim 10 gün gecikti dün akşam iki test aldım erken gebelik testi ve normal test ilk dk da renk çıktı gebelik testinde normal testte işe geç çıktı 10 dk dan sonra yani geçenlerde kan verdiğimde acilden 2.5 çıkmıştı https://hizliresim.com/lzmn2yy https://hizliresim.com/4wthb5b Aynı anda aynı idrarla yaptım kafam karıştı
atesvesu Hasret_a alttaki test bozuk gibi üstteki test pozitif çıkmış yeniden kan tahlili yaptirirsan kesin sonuç alırsın
atesvesu Hasret_a pozitif çıkan bir test var aklınızda acaba soruları kalacağına kan verip emin olabilirsiniz ☺️
Mor-kelebek Hasret_a alttaki test bencede bozuk üsttekinde var gibi ama markası ne acaba insan güvenemiyor artık ? Birde 2.5 normalde sınır değer diyorlar artmış olabilir inşallah hakkınızda hayırlısı neyse o olsun 🤲🏻💗
Hasret_a derryaaneva birtane yaşadım doktor yüksek ihtimal zaten duskk olacak dedi dediği gibi düştü o yüzden artık kafama öyle yerleşmiş yani adet 9 gün gecikipte 2.5 göstere biliyorsa sağlıklı mı bilemedim 🙂 tabi daha gebelik varsa testte yanlış çift çıkarmış olabilir
Mor-kelebek Hasret_a sen yinede bence iyi bir markadan test yap canım ona göre kan var malesef cok yalancı pozitif çıkıyor artık testlerde
Mor-kelebek Hasret_a predictordu canım sanırım biraz pahalı bir marka ama onun yerine özelde direk sadece beta testi verebilirsin aslında
Hasret_a Kızlar prodoctor kullandım hiportroidz hastalığı olanlarda yalancı çift çizgi çıkara biliyormuş benimde ondan çıkmış olabilir yorumlar için teşekkür ederim