Mervecim merhaba, Ben de 12 haftalıktan beri Özel Levent Hastanesine gidiyorum, şu an 22 haftalığım. Doktorum Şebnem Önsel ve çok memnunum. Daha 3 arkadaşım da kendisinde doğum yapmıştı, onların tavsiyesi üzerine gittim ben de ve hiç pişman değilim. Kendisi çok ilgili ve bilgili. Her konuda uzun uzun bilgi veriyor, bir sıkıntınız olduğunda önemsiyor. Kendisine gitmenizi tavsiye ederim.