ruzgar21 Kardelen1010 Osman Çakar hala orda mı bende eda hocada doğum yapmıştım ilk gebeliğimi ama tekrar ona mı gitsem Osman hocaya mı bilemedim
gizembozdemir Kardelen1010 bende doktor arayışındayım da doktorum izne çıktı geldi tekrar gidecekmiş ve 32 haftalık hamileyim doğuma az kalmışken tekrar uğraşmak istemezdim ama