Feyzannazire Kızlar gögsümde hiperlaktasyon vardı çok süt üretimi onu azaltmak için uygulama yaptım ama şuandada çok yumuşak gögüslerim sütümmü çok azaldı yoksa yeteri kdarmı süt var artık anlayamıyorum bilen birisi yardımcı olabilir mi
Guzelanne56 Feyzannazire bellı bı zaman sonra göğüsler sertlesmıyor zaten ilk 3 ay hep sertlesırdı. Sonradan sertlesmedı hıc sertlesmıyor ancak gece boyu saymazsan sertlesıyor sütüm aynı hala 9.5 aydır