Selinnnce CaglarElif cok normal canim benim o agri 9. Haftaya kadar surmustu. Doktor rahim buyuyor agrilar normal dedi
Sims CaglarElif lekelenme olmadıktan sonra korkma ilk3 ay olması normalmıs adet döngüsüne denk gelmiştir 4 aylık hamileyim doktorum demişti ilk 3 ay regl agrın gibi agrın olabilir diye benim de olmustu
Yalinn8 Yalinn8 rahmin artik baskalasiyor cunki, yerlesme falan normal canim, kanama ya da siddetli agriyi mutlaka dikkate al ve dr a git, bundan sonra hep ara ara agrilar batmalar olucak rahim buyudukce😉
Selinnnce CaglarElif korkma canim o agrilarin siddetide artiyor geldigi an dayanamicak gbi oluyodum ben ama gecti. Kanaman olmadigi surece sikinti yapma