Kızlar ben çalışan biriyim öğretmenim 8 haftalık hamileyim. Kanamam oldu yaklaşık 15 gün raporluydum.şu an kanamam kesildi progesyan falan kullandım. İşe başladım dün ama dün de bugün de çok belim ağrıyor. Bundan önce bir düşüğüm oldu. Doktor heyet raporu verse ayrılacağım en azından bir ay daha geçer üç aylık oluruz. Aranızda benim gibi olan var mı sizler nasıl yaptınız çalışınca bu şekilde belim kopacak sanki tekrar kanama falan olursa diye korkuyorum