Kızlar ilk gebeliğim ve yarın 41 haftalık oluyorum doktorum suni sancı ile doğumu başlatacak ve benim hiç sancım yok,doktorumuz eğer suni sancı bebeğin hoşuna gitmezse sezeryana alırız seni dedi bizim için dua edin hakkımızda en hayırlısı kolayı neyse o olsun inşallah bebeklerimizi sağlıcakla alalım kucağımıza ❤️