Gamze88 benm kasıklarmda agrı oluyodu ölçmüştü iyi gayet demşti daha snra çocuk harektlerni baya aşşaglarda hissetmeye başladm üstünden 1 ay gwçmişti tabi gittm öyle deynce tekrar baktı 28 mm olmştu 1 hafta snra bdaha baktı 25 mm çıktı crinone jel ve endol verdi kaslma olmasn dye . 1 haftadr gtmedm ama iyi hissediyrm kendimi vajinada ağrı hissetmyorm sadece çocuk arada alt kısımda toplanıyo