Günaydın kızlar sizlere danışmak istediğim birkaç konu var. İlk öncelikle şunu söylemek istiyorum iki buçuk yaşını geçmiş bir kızım var . Geceleri bazen uykusunda ağlıyor ya da huysuzlaşıyor. Her gece yatmadan muhakkak okuyorum kendisini yine o şekilde yatınca hiçbir sorun olmuyor. Hani acaba korkutuyorlar mıydı diye düşünüyorum Bir yandan da. Aklıma şöyle bir şey geldi bu koruyucu duaları işte İhlas Felak nas Ayetel Kürsi Fatiha nazar ayeti bunların olduğu bir kağıdı üçgen bir şekilde katlayıp bir beze üçgen bir şekilde sarıp o bezi dikip böyle koruyuculuk olsun diye kıyafetinin içine assam yine de aynı etkiyi yapar mı yani okuduğum gibi. Bir de konum şu şimdi mesela biz gebelikte Demir vitamini ve d vitamini kullanıyoruz ya ayriyetten kendimiz için kullandıklarımızdan yine bebek faydalanıyor mu ?