visnelicheescake Moz ahahaha ilk gebelik aşkım hissetmemek çok normal mesela benim kızım yani ilk gebelikte usg de çok hareketliydi böyle ziplardi vs ben hissetmedim ama buda usg de çok uslu duruyor 🤣🤣 bana garezi evde başlıyor djdnjd