almila1723 kızıma otomatik almıştım joie markasının. Epey bir süre kullandık biz. Şimdi oğlumda da aynısını kullanacağım ama uygun fiyatlı manuel anakucaklarından da almayı düşünüyorum. Özellikle sallanma şeklinin farklı olması ve bebeğin kendi hareketiyle sallanıyor olması falan gaz konusunda daha çok yardımcı olur diye düşünüyorum.
Bir de o manuel anakucaklarının titreşimli olanları çıkmış. Titreşim gaz konusunda epey yardımcı oluyor 👌🏻