Merhaba kızlar dün böbreğimde ağrı olduğu ıcın doktora gittim kan ve idrar testi yaptılar bebeğin suyuna plesentaya baktılar gayet hersey saglıklıydı sonra lekelenmem oldu baya bi tekrar doğum hastanesine gittim alttan muayene etti hersey sağlıklı normal dendi erken doğum riski yok dendi ama kendi kadın doğum doktorum progestan içmemi söyledi ama hala leke devam ediyor başına böyle birsey gelen var mı