Rahimedymz Merhaba kızlar şuan 26 haftamız bitti. 3 tane 5li hastane çıkışı aldım. Diğer aldıklarımı normal takım almak istiyorum daha uzun süre kullanmak için. Ayrıca şapka almak lazım. Kış bebeklerinde ne kadar süre evde şapka kullanılır kış anneleri
myangelson Rahimedymz ben memleketteyken kayinvalidemler sürekli takardı ben cikartirdim. Ev çok soğuk değilse gerek yok yazık günah bebelere 🥲 yani ilk 2 hafta falan takılmıştır. 1 hafta kuvozde kaldı aldıktan sonra 2 hafta falan yani. Sonra kendi evimize dönünce takmadım ben bebekler kafasından sıcağı atarmis
beyzzsenturkkk Rahimedymz bi iki hafta kullandım kırkı gelmeden cıkardım eldiveni de şapkayı da kızım ocak doğumluydu kırkından sonra genellikle hep yarı çıplak olurdu yani soğuğa alışkındı bağışıklığı vardı su an 3 yasında pek hasta olmaz
Kaderyusuf Rahimedymz kış boyu kullandım sadece uyurken terlerse çıkarırdım. Sebebide bebekler kafadan çok fazla ısı kaybediyor dolaşım yüksek olduğundan o yüzden ısı açısından elden ayaktan daha önemli. Eldiven çok kullanmadım 1 ay bile belki sürmemiştir.
Melike_mlke Rahimedymz hareketlerin düzenli hissediyor musun yoksa uzun süre hissetmediğin oluyor mu bu haftanda
Rahimedymz beyzzsenturkkk benim oğlum temmuz doğumlu o yüzden bilmiyorum kış bebeği oğlumda aman üşür vs derken şuan devamlı hasta oluyor okula da gittiği için
myangelson Rahimedymz ilk 1 2 hafta takın sonra çıkartın bence bana hasta edeceksin çocuğu falan dediler ama hiç de hasta olmadı. Üstüne bir sürü battaniye falan atarlardı ben alırdım üst üste iki don giydirirlerdi yelek falan giydirirlerdi dedim çocuğu sıcaktan catlatacaksiniz 😩
senem0987 Ev23-24 derece civarıysa evde takmaya gerek yok diyorlar daha çok sıcaklamaması için dışarı çıkarken giydirin mutlaka ama evde şapkaya gerek yokmuş bende 29+5 teyim evin sıcaklığı bebek için yeterliyse takmayı düşünmüyorum
Ceku256 Rahimedymz 28 günlük kızım ben şapka kullanıyorum dikkat ettim sapkayı çıkardığım gün burnu tutuluyor. Evde 24-25 derece arasında sürekli ama yine de şapka gerekiyor diye düşünüyorum. Herkes aynı fikirde olmayabilir saygı duyuyorum. 24-25 derecelerde sadece zıbınla tutan arkadaşlarım da var denedim çok gaz sancısı çekti. Bu yeni dönem annelik bende tutmadı maalesef bide annemle tartıştım o kadar gazı olur giydir çocuğu dedi cahil muamelesi yaptım ama günün sonunda onun dediğine geldim 🫠
Bimiyendis Ceku256 şimdi kolik diyip geçiyorlar ama şu bebeği soğuğa alıştır safsatası yüzünden bebekler ne sancılar çekiyor. İlk 3 ay bebek en ufak esintiden soğuktan korunmalı. Kuşun kanadından yel alır derler ya doğru valla. Kolik bebeklerin %90 ında annelerinin ihmalini gördüm açıkcası. İhmal demeyelim de yeni moda anneliğe özenme diyelim. 3 aydan sonra ne yaparsanız yapın orası size kalmış
Bimiyendis Rahimedymz onu bunu bilmem ama ilk 3 ay bebeğinizi en ufak esintiden koruyun derim. Ben ilk 3 ay kullandım şapka. Şapka yapmadığımda da kundakla örttüm hep
Ceku256 Bimiyendis gerçekten ne varsa eskilerde varmış bende çok geçmeden öğrenmiş oldum şimdi sarıp sarmalıyorum kuzumu. İnternette gördüğüm gibi yapınca gece bile uyuyamadı yavrum bende saf saf diyorum neden uyumuyor çok kötü oldum. Annem sesimize geldi battaniyeye sardı çocuk anında uyudu. Bidaha tövbe hasta edecektim az kalsın çocuğumu.
nidosh Rahimedymz yeni doğan döneminde gerek var 4 hafta sonrasında saçlıysa gerek olmuyor ama evin durumu ve bebeğin saçlı olup olmaması etkili
Merve-metin Rahimedymz bebeğim ocakta doğdu sadece hastanede taktım şapka bide dışarı çıkarken ev sıcak olduğu için evde hiç takmadım soğuk hasta etmez sıcak hasta eder bebeği eviniz 23-24 derece olursa takmana gerek yok