Esra11_10 bir daha giydirmek isteyebileceklerimi, lekesiz olanları, üzerine giyip de hatıra kalsın diye fotoğraf çektiklerimi saklıyorum. İlerde kendi çocuğuna giydirir diye düşündüklerimi. Çok mu istifçiyim bilmiyorum. Ama zaten kardeşi olunca kalan kıyafetler bir tur daha elendi. Böyle böyle azalıyor.