hibo Kızlar görsel yükleyemedim bir türlü ama Awox test pozitif çıktı biraz silik ama tamamen anlaşılıyor adetime iki gün var . Fakat benim dün adet olacakmışım gibi ağrılarım vardı ayrıca beyaz akıntım da var fikri olan varsa yazabilir mi 
Cimcime30 hibo ana sayfada sol üstte üç Cızgı var orda resımn yükle var cnm ordan yükle kopyala yapıştır at bakalım
Kbr-cnbrc hibo adet ağrısı olabiliyor hamilelikde de cnm silik çıktıysa bi kan versen daha iyi olur emin olmak için benimde adet ağrılarım vardı beyaz akıntım vardı
lilyum_ hibo ben hamile olduğumu öğrenmeden önce adet olacak gibi ağrım vardı. Birde çok belim ağrıyordu. Ağrım var kesin adet olcam bu ay da hamile değilim galiba demistim. Ama o ay pozitif gördüm. Test de pozitifse hamilesiniz bence ama yinede kan verseniz daha doğru olur
birdenizanasii Silik çizgi aşırı ince değil de biraz da pembeyse awoxa güvenin bence. Birkaç gün geçip çizgi koyulaşırsa kan verin. Hayırlı olsun şimdiden 🌸