1903kartalice Kizlar 37+4 teyim 56 kilo ile hamile kaldim 64.80 ciktim bu sabah Dogum haftaya bugun Nekadarı gider dogumdan sonra
NoName_ 1903kartalice 45 ile hamile kaldım 67ile doğum yaptım şuan 55kiloyum vermek için bir şey yapmadım 41 gün oldu doğum yapalı🥹
1903kartalice Adabk Gece yemiyorum gunde 3.4 litre su iciyorum Normalde ne yiyorsam okadar yedim hamilelik boyunca ekstra hamileyim diye fazladan yemedim bi şu 37.haftada gece acikmasi basladi dun gece borek yedim 1 tane 😄 diger turlu gece kalkip yemedim bisey
S-nur1 Adabk Sabah 7 de acıktım diye uyanıp yedim tekrar uyudum 12 de tekrar acıktım ve yedim😂😂 pek de iştahsız sayılmam bacım
Adabk 1903kartalice valla 13 haftalıgım 4 kılo almısım:) bulantım oluyo yemessem daha kötüye gidiyo böle bır kısır döngü mecbur alıorum nasıl baskılıcam Bılmıyorum valla:) özenıormm az alanlara
1903kartalice Adabk kilo yapmayan seyler bul onlari ye surekli bende ilk baslarda midem bulaniyordu tek geciren sey bol tuzlu domates ekmekti 7.24 yiyordum limon tuzlayip yiyordum
bayatlamayankurabiye 1903kartalice 32. haftamdayım. 60 kilo ile hamile kaldım. Şu an 66 kiloyum. Doğuma kadar 70 kiloyu geçerim diye düşünüyorum çünkü kilo alımım bu son zamanlarda başladı.
1903kartalice bayatlamayankurabiye benimde ayni sekilde 29.30 a kadar sadece 4 kilo almistim 30 dan 37 ye daha fazla aldim
Gmzexx 1903kartalice valla ben hamilelikte hiç kilo almıyorum tam tersine 5 kilo da vermiştim ilk hamileliğimde de 73 kilo ile hamile kaldım 78 kilo ile doğuma girdim hastaneden çıktığımda 73 kiloydum bu ikinci hamileliğim bunda da çok şükür kilo almadım hiç