arjin-aras arkadaşlar devlet hastanesinde planlı sezaryani 39 haftanın bitmesini bekliyorlar mi gün vermek icin
arjin-aras doktor bana 37 haftada gel dogum icin gun verelim dedim yarin 37. hafta bitiyor acaba nezaman verir meral ediyorum