Kızlar bu gece uyuyamadım kaburgalarım sırtım dehşet ağrıyor. Geçenlerde allah korudu trafik kazası geçirdik ama sadece sırt ağrım vardı. Bugün kaburgam başladı. Sanırım bu haftalarda rahim yukarı çıkıyormuş . O yüzden olabilir mi ? Organlarım ağrıyor sanki